Silna tożsamość marki może być różnicą między sukcesem a porażką. Jeśli masz firmę, która istnieje od jakiegoś czasu, wiesz, jak ważne jest posiadanie tożsamości marki, która przemawia do docelowych odbiorców. To klucz do stworzenia niezapomnianych wrażeń dla klienta.
Jeśli jednak dopiero zaczynasz, może być trudno dowiedzieć się, od czego zacząć. Pierwszą rzeczą, której potrzebujesz, jest nazwa dla Twojej firmy i projekt logo.
Oto kilka wskazówek dotyczących wyboru nazwy marki dla firmy:
- Wybierz nazwę firmy, która ma dobre konotacje lub pozytywne skojarzenia z oferowanym przez Ciebie produktem. Chcesz uniknąć nazw, które mają negatywne konotacje lub są mylące.
- Wybierz nazwę prostą, najlepiej jednowyrazową
- Wybierając nazwę zwizualizuj sobie jak będzie się ona prezentowała w różnych miejscach: na billboardach, plakatach, na stronie internetowej.
- Jeżeli masz poważną firmę niech nazwa nie będzie żartem.